תפריט סגור

הדברה בגן יבנה

הדברה בגן יבנה בזמן שנוח לך!
הבעיה הכי גדולה עם מתקפת מזיקים היא זמן המתקפה. המזיקים פועלים לפי שעון משלהם ועלולים לתקוף בכל רגע נתון ולכן צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה מסביב לשעון, כולל בשבתות וחגים על מנת לספק לך הדברה תוך זמן קצר. האפשרות הזו מעניקה לך את היכולת להזמין מדביר בגן יבנה בכל זמן שנוח לך וליהנות מהדברה מקצועית, יעילה והכי חשוב בריאה לך ולמשפחתך!

מדביר בגן יבנה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בגן יבנה חייגו: 072-3341-454

הדברה בגן יבנה

הדברה בגן יבנה – כך תזהו מדביר מקצועי

ענף ההדברה מושך אליו המון אנשי מקצוע חדשים שרובם טובים ומקצועיים, אך חלקם לא מבצע את ההכשרות הנדרשות ואף פועל ללא רישיון המשרד להגנת הסביבה. מדביר לא מקצועי עלול להחמיר את בעיית המזיקים בסביבתך במקרה הטוב ולפגוע בבריאותך ובבריאות המשפחה שלך במקרה הרע. דרך אחת עיקרית לזהות מדביר מקצועי היא לפי רמת הידע והמומחיות שלו. מדביר חובבן יציג לך שיטת הדברה אחת (לרוב ריסוס כימי) ויגיד לך שהכל יהיה בסדר. בפועל, שיטה זו כמעט חלפה מהעולם מכיוון שהיום מדבירים מקצועיים מעדיפים להשתמש בשיטת ההדברה הירוקה אשר ידידותית יותר לסביבה. כדי לעזור לך להבין אם המדביר אשר עומד מולך באמת מקצועי כפי שהוא טוען, הכנו לך רשימה אשר מכילה את רוב שיטות ההדברה העדכניות בהן משתמשים מדבירים מקצועיים, כך ניתן יהיה לוודא שהמדביר שהזמנת יהיה מוכשר מספיק כדי לבצע הדברה בגן יבנה.

  • שיטת איוד בגז
    שיטה זו משמשת בעיקר במקרים של התקפת תולעי עץ ומזיקי מזון. הסיבה לכך היא שהמזיקים האלו ניזונים מהחומרים אליהם הם פולשים ומתחפרים עמוק יותר ויותר בכל רגע שעובר, מה שמקשה על חומרי ההדברה הקלאסיים לעבוד. גז מסוגל לחדור עמוק לתוך העץ או המזון ולהשמיד את המזיקים הנמצאים שם בכל מעגל חיים שלהם (זחלים, ביצים, רימות). הגז ידידותי לסביבה מכיוון שהוא מתנדף מהר ולא משאיר אחריו עקבות בעץ ובמזון.
  • שיטת הדברה ירוקה
    בזמן האחרון עולה המודעות לשימוש בחומרי הדברה ירוקים יותר אשר לא כוללים רעלים כלל. סוגיה זו העלתה ספקות לגבי יעילות השיטה אך אנחנו יכולים להגיד לך בפה מלא ששיטת ההדברה הירוקה הוכחה כיעילה ומהירה לחיסול מזיקים. שיטה זו מומלצת מכיוון שהיא לא דורשת הכנה מוקדמת של הבית או בני הבית ולא מסכנת אותם מכיוון שחומרי ההדברה אשר בשימוש השיטה הזו מגיעים מחומרים טבעיים בלבד כגון שמנים אתריים, תבלינים וכו'
  • שיטת הדברה ביולוגית
    שרשרת המזון לשירותך! במקום לרסס שדות ושטחים שלמים בחומרים לא טבעיים, מדביר בשיטה הביולוגית ינתח את סוג המזיקים שתקף את האזור ויפזר את הטורפים הטבעיים שלו. כך הטבע עושה את שלו והאדם לא צריך להתערב בנעשה. שיטה זו אמנם איטית יותר, אך בהחלט יעילה ובריאה יותר לסביבה. נרצה להרגיע אותך ולכן נספר לך שהטורפים המפוזרים בשטח אינם פוגעים ביבול כלל.
  • הדברה משולבת
    לעיתים, הדברה של מזיקים דורשת שילוב של מספר שיטות כדי להגיע לתוצאה הרצויה. ניקח לדוגמא מתקפת טרמיטים – הטרמיטים חופרים את הקן שלהם עמוק באדמה והמדביר שופך אליו חומר הדברה מסויים שמחסל אותו (הדברה כימית). במקביל, המדביר מפתה את הטרמיטים שנכנסו לעץ על ידי פיזור פתיונות ג'ל (הדברה ירוקה) ולבסוף מחסל את הטרמיטים שבתוך העץ על ידי איוד בגז. מדביר מקצועי ידע לשלב בין השיטות כדי להביא לתוצאה המהירה והיעילה ביותר ולכן כדאי לשים לב לתוכנית הפעולה של המדביר.

איך מתבצעת הדברה בגן יבנה?

דרך נוספת לזהות מדביר בגן יבנה שהינו מקצועי היא להבין כיצד הוא מתכנן לבצע את ההדברה. ככל שהתוכנית שלו דינמית ויצירתית, כך המומחיות והניסיון שלו גדולים ואפשר לשכור את שירותיו בראש שקט. כתבנו לך טבלה המכילה את סוגי המזיקים הנפוצים בישראל ואת הדרכים להדביר אותם כדי לעזור לך לזהות ולבסוף לבחור מדביר מקצועי שיצליח לבצע בהצלחה יתרה הדברה בגן יבנה.

מה מדבירים?

איך מדבירים?

הדברת פשפש מיטה בגן יבנה

מ-520 ₪

פשפש מיטה פועל בשעות הלילה ותוקף בעקיצות את אזור הרגליים. הדברת פשפש מיטה הוא סיפור לא פשוט מכיוון שהמזיק הזה חמקמק ומתמקם באזורים נסתרים שקשה להגיע אליהם. ההדברה כוללת כיבוס של כל הבגדים והמצעים בטמפרטורה גבוהה, הפעלה של קיטור חם על כלי המיטה וריסוס מקומות המסתור של הפשפש.

הדברת זבובים בגן יבנה

מ-250 ₪

זבוב הבית עלול להעביר מחלות מכיוון שהוא נמשך למזון אשר נמצא בזבל ובצואה ולאחר מכן עלול לנחות על המזון שבבית שלך. ניתן להרחיק את הזבובים על ידי התקנת רשת צפופה על החלונות ופיזור מלכודות דבק. בנוסף, ניתן לפזר פתיונות שונים הקוטלים את הזבובים ואף להתקין דוחה זבובים חשמלי.

הדברת עשים בגן יבנה

מ-270 ₪

עש הבדים עלול להשריץ על קירות שלמים ומשם הדרך לחיסול המלתחה שלך קצרה. מדביר עשים יפזר קפסולות אשר מכילות פרומון שמושך את העש. לאחר שהעש נוגע בקפסולה הוא נדבק אליה ומחוסל. הקפסולות האלו לא מכילות רעלים ולכן נחשבות לבטוחות וידידותיות לסביבה.

לכידת עכברים בגן יבנה
לכידת חולדות בגן יבנה

מ-250 ₪

מזיקים אלו הם מפגע תברואתי אחד שלם. הם נושאים על הפרווה שלהם מחלות שונות ועלולים להעביר אותן על ידי פיזור גללים במזון, נשיכה וזיהום. לוכד חולדות ולוכד עכברים יעדיפו להרחיק את המכרסמים ולא להדביר אותם מכמה סיבות:
  • חולדות ועכברים הם מזיקים חכמים אשר יודעים לזהות מלכודות רעל.
  • חיסול של המכרסמים האלה עלול לגרום להם למות במקומות נידחים (בתוך קירות גבס למשל), מה שיגרום לריח של צחנה אשר ימשוך מזיקים נוספים ויחמיר את הבעיה.

הדברת פרעושים בגן יבנה

מ-320 ₪

פרעושים מתעוררים בעונות החמות ומתמקמים בצמחיה. הם חודרים לבתים על ידי קפיצה על בעלי חיים ואף על בני אדם. הפרעושים חיים בצמחיה ולכן מדביר פרעושים יחסל את הפרעושים הנמצאים שם ולאחר מכן יכנס אליך הביתה כדי לוודא שההדברה לא תהיה לחינם. אצלך בבית המדביר יפזר אבקת הדברה על מקומות הרביצה של בעלי החיים שלך וישאב אותם בעזרת משאב עוצמתי.

הדברת ג'וקים בגן יבנה

מ-250 ₪

מעבר לחזות המגעילה שלהם, ג'וקים עלולים להעביר מחלות על ידי זיהום מזון על ידי נגיעה בו או הפרשת צואה בתוכו. מדביר ג'וקים ירסס את אזורי המחיה של הג'וקים (פתחי ביוב, חדרי אשפה ומתחת לכיור בבית), יאטום את הבית שלך ואף יפזר פתיונות ג'ל שיחסלו את הג'וקים בתוך הקן שלהם.

הדברת צרעות בגן יבנה

מ-270 ₪

קן צרעות בסמוך למגורי אדם עלול להיות מסוכן מכיוון שצרעה מסוגלת לעקוץ מספר רב של פעמים ועלולה לגרום לתגובות אלרגיות קשות באנשים רגישים. צרעות פעילות לכל אורך היום אך בלילות הן מתכנסות לתוך הקן וזוהי שעת הפעולה של מדביר צרעות. המדביר ירסס את הקן בדבק מיוחד אשר מונע מהצרעות לעוף ובכך ינטרל אותן. לאחר מכן המדביר יסיר את הקן פיזית וירחיק את המטרד לתמיד.

הדברת נמלים בגן יבנה

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בגן יבנה

מ-270 ₪

ישנם המון סוגי נמלים, אך הסוגים שחודרים לבתים לרוב יהיו הנמלים השחורות ונמלי אש. נמלים פועלות בקן אשר מכיל את הביצים, הרימות והזחלים. בנוסף, הקן מנוהל על ידי מלכה אחת יחידה שחיסול שלה יפזר את כל הקן וזה בדיוק מה שמדביר נמלים יעשה. באמצעות פיזור פתיונות ג'ל, המדביר יגרום לנמלים להאכיל את המלכה ברעל ולחסל אותה. לאחר חיסולה, המדביר ירסס את הקן כדי לוודא שכל הנמלים חוסלו. מדביר נמלי אש ירסס גם את הצמחייה מסביב לבית בו הנמלים שורצות.

הדברת טרמיטים בגן יבנה

מ-250 ₪

טרמיטים בונים את הקן שלהם עמוק באדמה וממנו הם יוצאים כדי למצוא רהיטי עץ אשר משמשים להם כמזון. מדביר טרמיטים יפעל במספר מישורים כדי לוודא שהטרמיטים חוסלו:
  • איתור וחיסול הקן – לעיתים יאלץ המדביר לקדוח ברצפה כדי להגיע לקן הטרמיטים. לאחר איתור הקן, המדביר ישפוך אליו חומר הדברה שיחסל אותו.
  • הוצאת הטרמיטים מתוך רהיטי העץ – הטרמיטים ניזונים מרהיטי עץ וכדי להוציא אותם משם, המדביר יפזר פתיונות ג'ל שיפתו אותם לצאת ויחסלו אותם.
  • חיסול הטרמיטים בתוך העץ – הטרמיטים פועלים ללא הפסקה ולכן מתחפרים עמוק בתוך העץ. כדי לחסל את הטרמיטים ישתמש המדביר באיוד בגז אשר חודר עמוק לתוך העץ ומחסל אותם שם.

כמה עולה הדברה בגן יבנה?

ביצוע הדברה בגן יבנה הוא תהליך אשר מתחיל בזיהוי סוג המזיקים שתקפו, התאמת תכנית פעולה להדברתם וכמובן העבודה באזור הנגוע. המחיר הדברה בגן יבנה נקבע על ידי מורכבות ההדברה, זמן ביצוע ההדברה ושיטות ההדברה הדרושות לחיסול המזיקים ולכן אין מחיר אחיד לביצוע הדברה. מצד שני, מחיר הדברה בסיסית הוא 250 ₪ כך שיש לך קנה מידה לגבי המחירים המעולים שלנו. נשמח לשוחח איתך בטלפון כדי להבין את חומרת הבעיה ולהעניק לך הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת שתסיר את האיום במקצועיות ובהשקעה כספית מינימלית!

שירותי הדברה בגן יבנה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

להזמנת מדביר בגן יבנה חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: שירותי הדברה בגדרה | מדביר מומלץ באשדוד | מדבירים ביבנה | הדברה ברחובות

צריך עזרה?
דילוג לתוכן